Saturday, November 05, 2011

Raya Aidil Adha. Kau mana?

As-salam. Kawan2. Dah lama blog ni tak diupdate. Maklumlah, tuan blog sangatlah sibuk dengan

dunia sendiri. Sebenarnya, malas pun salah satu alasan jugak, maklumlah dah lama sangat di tinggalkan benda2 ni.


Hari ni aku nak cerita ttg raya Aidil Adha @ Raya Haji.


Malam esok raya Aidil Adha. Aku pulak dekat Terengganu. Ok, jangan tanya kenapa aku masih kat Terengganu. Mak telefon, bgthu nenek buat kenduri. Aku pun rasa sedih la sikit2.

Tapi tkpe, masih ada kawan2. Baru td Mak Lang tepon, bagitahu tgh masak rendang n nak buat soto utk esok. Ok, ni aku terharu. sebab dah lama tak jumpa atok nenek belah mak.



Sedih. Sedih. Sedih.





















OK. TAK PERLU EMO LAGI. CUKUP.



Malam ni tggu kawan2 bali dr keluar ke bndar td, dan masak rendang.


Gambar ni dr Google. Bukan aku yg masak. Tapi aku teringin nak masak. Percaya lah.









Sebelum tutup blog. Haruslah diucapkan dengan perasaan sedih yg memberat. Salam Aidil Adha.

Buat kelurga di sana, jgn rsau anakanda di sini sbb ramai je kawan2 ada. - 4 org. Ramai la tu.

Buat atok nenek, sok pagi ika col. Aiseh. Nak nangis. Pinjam Bahu, boleh???? heee =p




Nah kAD RAYA.







Ikhlas dari PERANTAUAN DI RANTAU TERENGGANU. =')



P/S > Buat abang yg odw dr Perlis ke Penang, hati2 dan Salam Aidil Adha juga. Beraya jugak awak dgn famili. Alhamdulillah. =)


1 comment:

Anonymous said...

i luv u syg...