Friday, November 11, 2011

KUCING HITAMMMM

As-salam. Hari ni aku bangun awal sangat2. Bese memang la bangun awal kan, tapi kalau takde kelas besenya tak la awal. hee. Aku bangun awal pun sebab dengar bunyi kucing bergaduh.

Jadi, entry pagi ni ttg Kucing. miawwww. hii.

Aku suka kucing. suka sgt kucing. dan sangat2 suka kucing hitam. Kat rumah, ada dua ekor kucing hitam, sekor jantan sekor betina. Jantan nama ABANG. Betina nama Luna.

Tapi Luna dah mati. Acident. Tapi kitorg tak dpt tnm sebab ada jiran dah tlg tanamkan. (harap betul lah). ANak2 Luna pun dah mati kena xcdent. Masa ni aku rasa bangang betul manusia yg ada mata 2 bijik tapi tak reti tgk jalan dengan baik.


ABANG pulak abah buang sebab abah tak suka kucing hitam. Masa ni mmg aku mogok tak bercakap dengan dia.


aKU PELIK SEBAB APA KUCING HITAM DISALAHKAN. Ada jin la. Penunggu la. Kalau niat tak baik memang la kena mcm2. Ke aku sorg je yg pikir positif ttg KUCING HITAM??





ok la, malas nak taip, Jom tgk pix kucing hitamm.





cOOL =)







oH HENSEMNYA =D







Emm..ni misteri sket la, tp dia pndai bergaya..hehe









baby BLACK CAT!!!!







Selain dari kucing hitam, aku pun sgt2 lah suka dgn kucing jenis ni. Ada tak kat melesia??






RUSSIAN BLUE CAT. =)








Amik gmbar pasport. hehe








Baby n Mama Blue. hehe






chubby =)






Kalau lihat betol2, rasanya russian blue cat ni mcm kaler kelabu kan? Patut namakan Russian Grey Cat. hehehe....







#ADA SESAPE DI MALAYSIA JUAL KUCING JENIS NI?? NAK FREE BULEY?? =)

3 comments:

Cik Mas said...

ada sesiapa kat sini taknak kuih tart? meh aku nak habiskan.

tQa_elRic said...

KEJAM KAUUUU MAS!!!! =P

teha said...

sy pun positif pasal kucing hitam. :D