Wednesday, July 01, 2009

boLEH ke TIDAk?

boleh x aKU naK PUSINgkaN KEMBALi maSE?

BOLeh x klAu akU X NAK perCAYaKaN diA?

BOLEh x
kalAU akU NAk semua nyA AdA?

boleH X klAU akU NAK diA tiaDA?

BOleh X
KLau AKu naK jaDI macAM duLU Kala?


boLEH x?

sedGKAn semuANYa dah BERLALu derAS..

tngaLKan kesAN shJA..


p/s > kwN akU CKp..smuA YG terJAdi adA hikmAHNYa...

6 comments:

anonymous said...

boleh2. sape kate tak blh.

it is not the last chapter yet.

Masih ada masa utk m'gubah jalan cerita itu.

blh saje mahu jadi seperti dulu kala. Lupakan

kisah lama. Ciptakan kisah baru.

nak undur masa tu mmg tak blhla..

hidup ni bkn slalu yg mcm kita nak.. kita

rancang je.. berjaya ke tak. itu

t'pulangla.. kira okla tu.. ko dapat find out

pasal dia sekrang.. kalau makin lama, makin

byak kesan dia.

SelUsuR saTu duNia yg IndAh said...

tQ...

bukAN senAng NAk ubAH..

SEBAb STP Kali AKu cBE

Stp KALi 2 LA akU KAlaH

tp AKu x kaN BERHentI UTk mencuBA..

falika LiQ said...

semua yg jadi ada sebab..
;))
and i alson kalau boleh nak balik ke masa dulu tp tu hanya mimpi yg x akan jadi ;))
life goes on babe

anonymous said...

insyaallah ko blh..

ak yakin.. ko blh jadi lebih hebat!

jangan risau.. time will fix anything tapi

ko kne usaha la. wt something extraordinary..

be someone else than usual..

i dun know whether it works or not.. u try

first.. n tell me.

SelUsuR saTu duNia yg IndAh said...

falika LiQ > tQ...Aku tHU

wlPn kiTe X SERupA..MGkn KTe PENah Ade

PERaSAaN yg SAMa..

liFE shoULD go On... YUp

:D

anonymous > TQ aGAin

BTw...akU rasE snG dgN pnDPt KO

kT kenaL ke?

░♥si lampu neon♥░ said...

wah sedihnye..ape yang ko nak, ramai yang nak jugak tapi boleh ke????selalunya tidak.