Saturday, May 16, 2009

sLamat Hari GURU

sLaMat haRi Guru, seMua!

x sanGka, kiTa sebenaRnya telAh MEletakkan setapaK kaKi kiTa uNtuk melaNgkah Ke aLam perGuruan.

kaT siNi, akU nak TuJUkan SeLamAT Hari GurU kepaDa seMua gUru yanG ada Di Malaysia ni.
dan SElamAT haRi gUrU yang Lebih SPESiAL KEPAda seMua penSyaraH IPGM KDRI...

gAmBar kt SK Pdg Hiliran

anTAranya..

Puan Maznah Binti Madu- Bonda PKhas (aRi nI siApa nak PreSEnt?..huhu)

Puan Siti Aisyah binti Mokhtar -(bukak buku teks aw yer - Buku PKK Biru 2..huhu)

Encik MaT Ali-bPak FALsafaH ( kaNtoi x study lG ni..huhu)

Encik Jamaluddin- Good Morning, Sir!huhu

Ustaz Mohd Noor bin Jusoh - Tokey TITAS

Encik Zaid - kenangan kat Panchor Merah n Padang Serai

Puan Rosnah - ibu Seni aku dulu..(tq Puan, tumpangkan kami masa bLIk BIG dulu..)

Puan Rosmani - tQAH, apa khAbar Kota Tinggi? (sLaLU kna jwb sOKlan ni kLau Jmpe Puan)

dan rMai lg..lbh2 lg cKgu msA skLah mnENgAH n SkoLa rndH

aku naK sgT jmPe cKgu sKolah RndaH ak ni

Sir Fuad - soRry, to be rude wiTh U..I want to sHow U daT i Can bE a GooD TeACheR!
(Ak d knNGAN paHit berSaLut hEmPedu nGan dy nI)

Puan ZariNa - tQ cikgU sbB rOtan n deNda sy masE kecik Dlu..(aKu sLalu kna tiBai dgn cKgu
ni...haHa)

Puan ShariFah - reAlly waNa sHow u daT i am Not to baD as U see
(keNagaN pahIT Jgak R...)

anTra cKgu sKlh MenenGah

Puan Vasanthi - sYa x kan MyesAl wAlaUpun sY xPgi Matrik! sYa sYg TeaCher!

Puan Norani Taib - reAlly understaNding me..sHe's knOw what HApPen aRound Me...

Miss Chee Chiew Nar - ThuN dPan sY aKn ke Bukit Merah Lake Town! waIt 4 ME!Huhu

Puan Kintan - Ibu PKhas aKu! rIndu nk jmPe Puan!

haha...bNyak lagI sbenarNYa nak diwIShkaN...taPi yanG ni aKu teRingaT..laGi2 msA naKal2 dlu

haHa...skArang ni, rMai ckgU2 aku x sGka Aku akn jadI bakAl gurU...laGi2 uSTAZaH AkU...hUhu...terHaru sGh DiA...

tEma ThuN NI

GURU PEMBINA NEGARA BANGSA
JadI, maRi laH kiTa saMa2 menYanyiKan laGu KAMI GURU MALAYSIA ! (fUyOO..)
IKRAR HARI GURU

Bahawasanya kami
Guru-guru negara Malaysia
Dengan ini berikrar
Mendukung terus cita-cita kami
Terhadap tugas kami
Dan menyatakan keyakinan kami
Pada cita-cita murni pekerjaan kami
Kami akan berbakti
Kepada masyarakat
Dan negara kami.

Kami sentiasa menjunjung
Perlembagaan negara
Kami mengamalkan
Prinsip-prinsip Rukun Negara
Pada setiap masa.
AlAMAk!terLuper plaK...akU baRu gUru Pelatih...bLom jaDi gUru PUN...
HAHA...x pe la...aMk FEEL DuLu...
aNywaY...
SELAMAT HARI GURU!!!





GambAr Puan Kintan(baju kriM) dgan Puan Ida(baju Ungu-PPM)

GAmBAR NI maSA PBS, PPM 2 pembaNtu PengurUs Murid. 3 oRang aDik ni aDalah aDk2 PRA PKHAS.

aKu haRap dPt jMpe dGn Adk2 NI lg..




































No comments: