Monday, May 18, 2009

aKu rInDU iBU Aku...



teTibE Jer aKu teRinGat kaT maK akU..huHu

arI Ni AkU DuDuK KAt BaLai IslaM...aTau pUn naMA LAiN NyER suRaU...

IngaTkan aKu SEoRANg jeR...taPi aDa laGi oRaNg laiN DAlaM suRau ni..

dIa seOrang IBU...Dan MengaNDuNG...

sEmentaRa dia menuNggu, dIa memBacA aYat2 kaLimaH sUci al-QuraN...

aKu plaK, x JaDI la nAk BKAk laGu roCk aKu...hUhU..

aKu taNya ngaN mak CIk 2, dIa caKap dIA tgH tunGgu anK DY haBis teMuduga

dia dUduk kaT BalAI ISlam seBab tak lArat naK diri laMa2..

aKu tanYa laGi

maK cik dAh MAkAn X?(sBab mKAN penTing UtK aKu...hUhU)

dIA KAtA, DiA SMpat makAN SEpOTONG bUAH JER...

dIa beRgeGas kUar dGan aNak dAn sUami diA daRi KuaLa BErang

unTuk hANtar aNak mrEka menJalAni tEmuduGa...

aku TERpiKir

beZanya Aku dGan meRka...

maK aYah aKu taK hanTar aKu pUn masA teMudugA ckGu..

aKu x kEsaH pUn...

maK cik Aku jEr yaNg beRia..

aKu daTang laMbaT mSa teMudugA

DtANG JeR sIap diJEMput pegaWAI PEneMUDuGA ...(sbAB dAtang saMa maSa dengaN dia...haHa)

aKu rAsA bErtUAh BEtUL anaK maK cIk 2

aDa ibu, aYAH daN seBuah kelUARga yaNg cUkuP LengkaP

aKu pErcaYa...

bIAR kiTA MIsKIn HarTa...tApi janGAn mIsKin bUdi...

jGan bErlagAk seSama mAnUsia..

akU tersenTuh...

maK cik nI taK habIs2 menGaJI seMenTArA tuNGgU AnAK Dia..

mUngkin inIlah reZeki aKu...

dApAT BErSama maK ciK ni Untuk seMentaRa

dAn menGajaR aKu saTu laGi eRti keHidUpaN...Dan meNgeRtI YanG

x sEmua OranG meMpuNyai cEriTA yanG sAMA

3 comments:

piejah rogayah.. said...

salam. thnx jd follower.
i've follow u.
(:

iEjaN said...

Mama is the best.. (^__^)

akukaonal said...

hi...

thx visitin me blog...
i pakai dslr sony a200 ...
dunia ini memang indah.... =]