Friday, July 22, 2011

Kerana MULUT badan BINASA

Benda ni da lama aku nak luahkan sebenarnya. tapi aku tak cakap dengan org ni sebab nak jaga hati dia punya pasal. muka je nampak baik tudung labuh bawah dada tapi mulut cam haram. Kalau baik sangat xpayah la nak bercerita tentang keburukan org dan kebaikan kau.


Aku tak nafikan yang aku pun mulut pedas jugak. tapi x la sehebat kau. Nasib baik kita ni bukannya rapat sangat. Dan bila kau nak berbaik dengan aku, aku mintak maaf sebab aku tak boleh anggap kau sebagai kawan yang baik.

Mintak maaf la bai. Aku memang tak nak tengok muka kau lagi. Silalah faham bahawasanya bukan aku sorg yang tak tahan dengan mulut busuk kau.



"entry emo sbb aku da lama thn perasaan. "

5 comments:

Cik Mas said...

ika..... bukan aku kan????!! :(

cintaAllah said...

assalamualaikum ika...


r u ok?..huhu

tQa_elRic said...

Cik Mas > bUkan la =)

cintaAllah > waalaikum salam.

ok kak...

Anonymous said...

aku tau ko kutuk akak eeh..

tQa_elRic said...

Anonymous

heh. kalau berani x pyh la nak anon

sekian, =)