Friday, April 08, 2011

KISAH MALAM MINGGU

cewah. tajuK x bOLEH blah. hhAha. Kat sini, aku cUma nak cter ttg 3 MGgu praktikum yg lepas.

ade lg seminggU baKI praktikUm.

AKu daPat ke SK BUKIT NANAS sbg destiNASi PRAKtikUM yG PERTAMa.

PRAKTIKum pertama dR 20.03.2011 - 14.04.2011

satU bulAN Yg cukUP MENcabAR SBnrnyA

dsBBkan aKU coURSE PKHAS, aku dan kwn bNYk masA KAt keLAS PPKIBP.

PPKIBP: Program Pendidikan Khas Integrasi Bermasalah Pembelajaran.

kat sini la tmpaT pertama aKU memPRAKtikkaN IlmU YG aku blaja SLAMa 3 thN stgH.

3 thun stgh blaja pon still kena kOmen kat penulISAn oBJEKTif. hhaih~




emm..kat kelas ni terbahagi 3. aku ajar kelas 1 n 2. kelas 1 kelas bdak bijok belaka la. kelas 2 lagi bijok. ayat sinikal. huu.


bijak o x bijok bukan la mtlamat pnting. yg pnting utk aku, budak dpt blaja sumthing dari kelas masa hari tu. ni la pgorbnan cikgu kelas Khas. nk bg dak2 khas ni thu apa yg dy wat n lg bagUS Ajar dyOrg berdikaRI.


kat sini nak cter sket la nama anak murid aku.

KELAS 1: SHIDA, HABIBUL, HADI, DALILA, FATIHAH, HAKIMIE.

KELAS 2:MAMAT, AMMAR,SYAFIQ,SOLIHIN,ZAKWAN,AINA,NIA.

KELAS 3:CHAH,SYAHMIN


tpok utk diri sbb bleh hafal nama anak murid dlm 2 hari. hhaha =D

luPA PLAk nama cikGu2 kaT SItU:


KAK JU, KAK NAB, KAK LA, KAK ZI, KAK TY, KAK ZA


kalAU nak ikUtkan, mmG aDe sket stress bila ajar dyOrg sbB hari nI nGaja, jam Tu JGAk dyORG lupe balik..hhAIh~

tP, usaHA tU jgn PERNAH PUTUS, CIKGu =)


sdkt kngn yg mnYentuh HAti aku IALAH MAsa ada soRG budak Ni waT confessioN kat akU.
(AYAT gler tingGi..hhaha)

***L : Cikgu, saya suka la cikgu ika. (aku la tu).

akU : ye KE? tQ..huu (snyUm maLu2 =p)

***L : Cikgu cOmel la..

akU : ye ke? ala, cIKgu cOmel sOkmo.. (GIle gedik)

***L: eii,. cikgU ni., kelaKAr la (SENGiH2)

akU : hahahaha (gelak evi l )

***L : tp kan cIKGu, saya takut saya lupa cikgu la bila cikgu xdtg sini lagi..

akU : senyap. skit sedih.


akU: xpe la ***L, masuk kelas K, ti blaja mOlek2 k. aKu senyum.


ayat bUDAk tu waT Aku berpKR. MESTi DY dah tahU keadaaAn diri dY. Sbb tU dy boleh ckp yg dy pasti akaN LUPA kat akU secara x sgaja.

aku sedih jgak..tP nk wat cmne..

slagi Aku ade kaT SKoLA NI, AKU akan trus ngaja n harap dy mmPu ngat akU.

walauPun kt x bersuA lagi satu hari nntI..


emm...emo PLAk..huu

kalau kelas 2 plak, besenya akU akn terGELAk dGr murid2 tu pgL cikgU.

dyORG PgL cigU2x...hee

ngat macam KAt skOLA JAMBU RIAS duLu,

de soRg mUrid pgL aku cigu tita..cigu tita...

huhu...rindU btOl kenangAN duLu.. =)


NI LA PIX DAK2 COMEL YG CIKGU COMEL AJAR. heee. =)





NI MASA AJAR BM. HARI NI SMUA DTG KELAS. BAGUS ANAK CIKGU =)





NI BUDAK KECIK AKU RINDU.


SAFIE COMEI!!!!Dy da bijak, kalau kita ckp sbok dy ketawa gelak2. hihi. rndu dy. dr kecik kami dgrkan ayat Yassin. harap2 da besar bleh jD ulama' o ustaz. hii.



video

No comments: