Friday, July 09, 2010

uNTUk seseoRg yG Aku sayAng

Actually, I really think about this.

We can be good friend.

Best friend.

We got the same hobbies.

But, I don’t think you will agree with me. (sombOng)

We like cooking.

We like singing.

We like holiday.

We like going out to somewhere without told mum about it.

We like photography.

We like guitar most.

We like piano.

We like MUSIC crazily.

Even U n me was in different genres of MUSIC, we still love to LISTEN MUSIC.

We like roti bakar + telur separuh masak in Kedai Cina Bunga Raya

Until now, I still need you to

Pecahkan telur separuh masak yg panas..hUU

That was many thing that we can share.


But, we look not to close when I m growing up.

I admit my false.

I just want you to be faithful to us.

We are happy before this.

Truly, I can’t accept the entire thing that you done to us.

AM I WRONG?


Mungkin aku silap sebab tidak memahami kamoO

Bila kau kalah

Kau salahkan kami dan orang sekeliling kau

Kau xpernah fikir perasaan org yg pernah mencintai kau separuh mati

Kau x pernah fikir perasaan aku dan kami

Kadang2 aku kejam

Aku tak nak ambil tahu tentang kau

Aku kecewa dengan kau

…………………………………..


sbnRNYa,

Aku sayang kat kau

Sebab aku sebahagian dari kau


Mana mungkin aku lupa

Kau mengajar aku naik basikal masa aku kecil

Kau senyum dan aku rasa gembira

Kalaulah ketika itu aku boleh bicara

Aku mahu kau tahu aku sayang kau

Kau tahu aku suka puzzle dan eskrim

Bila aku nangis kau pujuk aku

Aku simpan lagi gambar yang kau tangkap

Muka sememeh lepas nangis..huhu

Aku ingat lagi masa kecik

Kau bagitahu aku

Kau marah bila kawan cina kau kata muka kita x sama

Tapi kita tetap kamceng dulu..


Aku rindu semua ni

Aku bukanlah terlalu ego

Untuk kata aku sayang kat kau

Tapi, aku nak kau betulkan keadaan semula

Aku tahu kita semua dah tak sehaluan sekarang

Aku tak nak pura-pura terima apa yang kau buat

Aku mungkin kurang ajar bagi kau

Tapi aku perlu buat sesuatu untuk kita semua

SEBELUM TERLAMBAT


Aku tahu kau memang xnak angkat hp kalo aku tlefon

Tp aku rasa lega bila dapat bercakap dgn kau sbnrnya

Kau sorg je yg sokong aku masa aku xnak masuk matrik dulu

Kau tahu aku boleh buat yang terbaik


Aku rindu gile nak lepak dengan kau

Aku tahu, kau tak kan tahu isi warkah ni.

Aku mgkin terlalu ego untuk mulakan semula

Tp kau patut tahu kenapa semua ini berlaku.


Aku sentiasa ingat

16 Julai 2007 kau hantar aku kat sini

Tarikh ni sama dengan tarikh hari lahir kau.



Mintak maaf utk smua salah silap aku

NAnti kita berbAik semula

HaraP MASih sempat..

Lagi satu

Ajar la aku DRIFT!!!!

13 comments:

tQa_elRic said...

teKS UCAPAn utK HAri LAhiR AYAh aKU


Dy daH 53 tAHun..

aku MASh berdOA

DAn mghrAPKAn keajaIBAn..

amin..

karipap said...

hurm.. tersentuh

tQa_elRic said...

kaRIPAp

Tq

ToloNG DoakAN AYAh akU

Itu SUDAh ckuP UTk akU

=)

karipap said...

insyaAllah. nak blaja drfit gak

tQa_elRic said...

JoM!

AYAh akU xpERt

laGI2 baB POtONg ketE Ni

hUH

=)

Munirah Atirah said...

salam, org yg akak mksdkan tu sapa???

tQa_elRic said...

wasalaM

dY Yg akaK Syg

=)

naimMulana said...

ljfe nvr always like wht we want to be.fmly,dream,friends.etc..but plz dunt give up easily..somedy will come to clear all the trouble occured..i am on ur side..pray hard!!

tQa_elRic said...

naim

tQ kamOo

akU AKn cubA Yg terBAik

dunT GIve uP EASilY..

YEp! =)

karipap said...

aku dah bce 3 kali, ulang3. nmpk macm ada masalah disitu.. hmmmm

tQa_elRic said...

kaRIPAp

masalAh?

SMUa perlu DIHADapi DGn tenanG

=)

Laila said...

laila add dlm list ek..

tQa_elRic said...

laila

sudAh lAmA TNGgu kaMoo

tQ

=)